lørdag 19. april 2014

Skautur med småpelsa


På påskeutflukt med småpelsa i skauen.


Jeg og mamsen tok med oss småpelsa på biltur til skauen i dag. Det skal jeg si deg de likte! Ja kanskje ikke selve bilturen, men skauen var knall gøy!


Jeg måtte jo passe på at de ikke ble borte i skauen, de forsvant jo helt i lyngen.



Småpelsa er veldig gavmilde med kos.


Jeg er veldig snill med dem, men når de biter meg som verst i ørene så må jeg knurre bitte litt så de slipper.


Lurer på om vi skal finne på noe med valpene i morgen også. Nå er de blitt så store at de vil leike med meg.


Småpelsa får plass under magen min!


Jeg tok dem med meg innover i skauen så de skulle få kjenne på vilmarksfølelsen... Reine Lars Monsen ekspedisjonen vi hadde i dag altså. "Ronja The Monsen"


Når man har med sånne små på tur så er det viktig å vente på dem så de ikke mister motet på lange turer.


5 kommentarer:

  1. Vilken tur du var med och höll reda på dem.

    SvarSlett
  2. Oj, vilket jobb att passa alla valparna i skogen! Tur att du kan räkna så att ingen försvinner. Det är nog nyttigt för dom att lära sig ta sig fram bland ljung och träd... Kramis!

    SvarSlett
  3. Du är nog världens både snällaste och duktigaste Ronja! :)
    Kasper

    SvarSlett
  4. Herreguuuu så skjønne kids du passer på. Tenker du har nok å holde potene i om dagen. Eg hadde sikkert klikket hvis de hang i ørene mine, men de vet jo ikkje bedre stakkars. Kule bilder fra påske forresten!!!

    SvarSlett
  5. Vilka söta cockerspaniels! Men håll reda på småpelsa så de inte springer bort. Hjo-Hjo hälsar från Hjo.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...