søndag 13. april 2014

Ny dag nye muligheter


I dag er det min dag, bare min dag, i hele dag... min min min!


Nyter duften av tulipaner som står i full blomst på stuebordet.


Tror jeg skal søke jobb i blomsterbutikk jeg. Der tror jeg virkelig jeg hadde trivdes. Spørs om det hadde sett ut som et gartneri hjemme hos meg da...


Det er ikke bare valpekjøpere som kommer med blomster til meg. Når Merethe kom hjem i går etter å ha lånt bilen, så vanket det den orkide til samlingen min. Jeg er skikkelig heldig altså.


I går hadde jeg besøk av to veldig trivelige familier så disse valpene får det bra tror jeg. Av den ene familien fikk jeg en veldig koselig påskehilsen både til meg og Lady. Tegningen har jeg, men godtet er spist ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...