fredag 11. april 2014

Diesel babe!


Når vi gikk tur i ettermiddag så var det noen som ikke hadde satt på lokket på dieseltanken sin, så de hadde søla ut hele veien vi gikk. Mamsen kjente at det luktet, og det gjorde det jammen når jeg kom inn også. Jeg hadde tråkket i dieselen så jeg hadde fått det i pelsen min.


Mamsen sa ikke at det luktet av meg, nei det oset diesel av hele meg! Så det ble en tur i badekaret for å vaske av med alt sølet.


Så sto jeg der da, like dryppende våt som når vi hadde vært på tur i regnvær! Bare å vente på at mamsen skulle finne fram shampoo.


Det holder ikke at mamsen har tørket meg med håndkle, nei jeg må tørke meg litt selv også på filerya i stua.


Så måtte jeg riste meg masse!


1 kommentar:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...