torsdag 17. april 2014

Barnepike


Trener til jeg skal få småpelser selv!


I dag var jeg på besøk hos småpelsa når de var ute i hundegården.


Når jeg løp føre så fulgte de etter.


De trodde jeg hadde melk, så jeg måtte være rask med å komme meg unna.


Men det er virkelig ikke enkelt å unnslippe ti raske småpelser altså!


Det er gøy å få dem til å løpe etter meg når jeg stikker foran.


Noen ganger løper jeg over dem for å lure dem.


Men noen ganger holder dem meg igjen i ørene mine, det er ikke fult så morsomt for meg da!


Etterpå havnet jeg i den andre hundegården, for da skulle småpelsa få grus i hundegården sin så de fikk tettet alle hullene de har der.


3 kommentarer:

  1. Du är nog världens bästa barnpiga! hade jag varit där hade nog jag sprungit efter dig också... Kramis!

    SvarSlett
  2. Vad snäll du är som sysselsätter dem.Jag tycker såna små har farligt vassa tänder.Glad påsk önskar vi er.

    SvarSlett
  3. Tänk du när du får egna småttingar att ta hand om, så småningom!
    Då är du ju redan fullärd! Förresten så verkar du ju nästan född till att ta hand om småttingar! ;) Jag skulle inte ha samma tålamod!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...