lørdag 29. mars 2014

Skautur


Kan ikke glemme at en har 5 store hunder selv om valpekassa myldrer av små pelsdotter. Alle skal aktiviseres like mye som før valpene kom. 


Mounty biter alt han finner ute i småbiter. Barkebiter er kjempegøy.


Malin og Lady benytter siste rest av snø til å vaske pelsen.


Godt for Lady å kunne avkjøle seg litt når hun kommer ut, det er varmt nok  å ligge i valpekassa i flere timer hver dag.


Tessy er heller ikke vond og be om å få gnidd seg i snøen.


Mounty nyter siste rest av snø også.


Da er det bare å riste seg før en kan fortsette turen.


For hver gang jeg går tur i skauen så kommer det mer og mer vann og mindre og mindre snø. I dag kom vi ganske langt oppover uten at jeg tråkket gjennom snøen. 


Det er så gått at det går mot vår og påsketider, da kan jeg kose meg med hundene i mange dager i strekk uten å gjøre noe som helst.


Tessy


I solhellingen fantes det ikke snø  idet hele tatt.


Lady og Ronja

* *

Lady erter valpene før hun går, ikke rart de blir litt frustrerte. Kjenne melkelukta, men ikke få smake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...