søndag 23. mars 2014

Lady på lufting i skauen


Når jeg sto opp i dag tidlig lavet snøen ned i store filler, men etter en stund så tittet sola fram isteden. Da ble det tur på oss i skauen. 


Til og med Lady tok seg fri fra valpekassa for å være med. 


Mounty var mest opptatt av Ronja enn å sjekke ut ting på egenhånd, så det ble endel kjefting på han. Vesle cockeren setter store flaten på plass er litt av et syn. 


Et par dager til nå så tar han tegninga på at løpetiden er over tenker jeg.


Ikke mye morsomt å sitte rolig i skauen når det endelig har begynt å bli sånn nogenlunde bart her også.


Fine jentene mine det!


Lady hadde tid til å sjekke ut forskjellig, så hun tenkte nok ikke bare på valpene sine. Men når vi snudde for å gå hjemover, da var det et litt annet tempo på henne.


Lady nyter vårsola


Tur på skara, men når sola hadde fått varmet litt gikk ikke jeg så godt oppå lenger. Da var det best å gå inn i skauen igjen, der det var sånn nogenlunde bart.


Mounty og Ronja i farta.


Godt å være tilbake i valpekassa og få tømt melkebeholdningen litt igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...