onsdag 19. mars 2014

Kipe mamsen


Nå som endelig Mounty skjønte at jeg har løpetid, så måtte jo mamsen skjønne at han skjønte det også! Jeg sa til Mounty at han ikke måtte ta helt av jeg, for da fikk vi være ifred for mamsen. Men tror du han klarte det da? Nei da!


Etter turen på morgnen i dag så endte vi opp på hver vår side av grinda. Enda så fint vi gikk ved siden av hverandre når vi var på tur.


Mamsen sier at jeg kan vente med å bade til jeg er ferdig, for jeg blir så seig rundt ørene av all denne vaskingen. Mamsen sladrer sikkert til mamsen sin, så når hun er på jobb i morgen så må vi være i hver vår hundegård igjen. Isj...

1 kommentar:

  1. Det var väl bra att han äntligen la märke till dig! Då är det inget fel på honom i alla fall... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...