lørdag 22. februar 2014

Stayling til utstillingen i morgen


Jo jeg er enig med mamsen, jeg trengte absolutt en dusj. Men mamsen har drøyd det litt for jeg skal jo på utstilling i morgen, så da måtte jeg dusje avlikevel.


Det er viktig at jeg blir våt over alt så mamsen ...


får fordelt shampooen alle steder.


Shamponering av magen og under forbeina er veldig viktig, da lukter det skikkelig godt av meg alle steder.


Lady kommer inn og sjekker om mamsen gjør skikkelig jobb, ja for når en av oss trenger en dusj, så tar mamsen alle sammen. Godt med alt som er unnagjort, sier mamsen.


Etter at shampooen er gnidd inn i pelsen min så må den skylles grundig ut igjen. Om det er igjen såperester så kan jeg begynne å klø og det er ikke godt!


Masse såpe i de lange ørene mine. Mamsen er flink så jeg ikke får masse vann inn i ørene mine, for det er visst ikke noe godt sier hun. 


Mamsen bruker nesten lenger tid på å skylle meg enn en flat, for jeg har mye lengre pels.


Så var det andre øret som må skylles like grundig.


Det kiler når mamsen spyler magen min... så når jeg er tørr så er det siste klippen som gjenstår før morgendagen. Gjett om jeg gleder meg!!!

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken tur att de gillar att duscha! Lycka till i morgon nu... Kramis!

    SvarSlett
  2. Åh, så ren och fin du blir :-)
    Ha en fortsatt fin lördagkväll och lycka till i morgon!

    SvarSlett
  3. Så fin du blir, och inte tycks du direkt lida heller!
    Det är pin att vara fin, heter det ju annars. :) Fast det stämmer tydligen bättre på mej än på dej.
    Lycka till i morgon!! :)
    Kasper med matte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...