torsdag 6. februar 2014

Squash i Ringerikshallen


Sporty sønn som vil være med å trimme mamman sin med squash i Ringerikshallen. Kan nok hende jeg kommer til å merke det i morgen. Godt en bare skal på jobb.


Det var godt jeg kjøpte en eske med baller, for vi satte fast to i taket. Øvelse gjør mester, så vi får ta noen runder neste uke også.

* *

Når jeg kom hjem fra jobb så hadde det kommet pakke i posten til meg.


Så nå ble det fjernutløser til kamera. Håper på solskinn så jeg får tatt den i bruk på tur. Kanskje jeg får blitt med på noen av bildene også ikke bare hunder...

3 kommentarer:

  1. Duktig du är!!
    ser bra ut med fjärrstyrt. Är det dyrt?
    Trevlig helg
    kram
    Fia

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei 250 kr på www.netonnet.no

      http://www.netonnet.no/search?query=fjernutl%C3%B8ser+nikon

      Slett
  2. En sån där fjärrutlösare borde hussen ha. Han får ju springa livet av sig för att hinna komma med på bilderna annars...

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...