søndag 23. februar 2014

Endelig utstilling i dag!


Sjekk så flink jeg var i dag da, dommeren mente jeg trengte litt trening... Men jeg var helt i hundre og jeg fikk ikke roet meg ned noe særlig før vi var ferdige i ringen. Ennå vi var der fra det startet og jeg skulle ikke inn i ringen før kl var nærmere tolv. 


Dommeren var ikke så veldig nøye, men han sjekket meg både foran og bak.


Er det vår tur igjen nå mamsen, kan vi løpe nå?


Dommer: Luis Manuel Calado Catlan
Plassering: Excellent, konk 4
Kritikk: Typisk, well prop head, correkt bate/eays. Well angelation, good chest. Regular movement, nice temperment. Moore training.



Så fikk jeg lov å løpe igjen, men mansen var jo så treg. Jeg skulle ikke løpe så fort, jeg skulle løpt pent, sa mamsen. Å var det ikke førstemann til dommeren?


2 kommentarer:

  1. BIS borde du blivit, tror inte att NÅGON var både lika snygg och lika bra på att löpa!
    Tur att domaren i alla fall tyckte du var väldigt fin, annars skulle JAG ha underkänt HONOM totalt!!
    Kasper

    SvarSlett
  2. Finaste hunden alltså! Nu får du göra som domaren sa: Träna matten ordentligt så hon inte går så sakta! Då kommer ni att bli de bästa nästa gång... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...