lørdag 4. januar 2014

Tenk om det var sånn...

Mounty og Lady kan gå løse på tur fortsatt, men i dag ble det dårlig med frokost spising på han. Det nærmer seg, det nærmer seg. Synes ikke Mounty tar så av som forrige gang, men om noen dager så er det ikke sikkert han er like rolig. De er ikke ute på egenhånd lenger, men går greit når jeg er med. Inne ligger dem stort sett og sover. 

* *



På formiddagen vasket jeg, så det ble dårlig med bilder fra turen i dag. Kastet ut juletreet og ryddet bort julepynten. Nå er det nytt år og nye muligheter. Nye planer og nye mål. Jeg er så lei regnvær, jeg blir jo søkk våt hver gang jeg går tur med dem. Bare is og vann alle steder. Nei, takke meg til riktig vinterføre! Får ta en tur på formiddagen i morgen, så kanskje det blir litt lys å fotografere i. Ikke bare regn og tåke.


Kan ikke skjønne at de sier at flater er urolige jeg... nei får de aktivisert både hode og føtter om dagen, så er de stort sett sånn hele resten av tiden. Men noe mindre enn en time slipper du ikke unna med om dagen. Tessy koser seg alene på rommet til Merethe om morgnen når hun drar på jobb til jeg står opp. Hunder lærer fort rutiner og vil helst ha det ganske likt hver dag. 


Ingen som skulle tro det var løpetispe i hus når en ser denne karen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...