lørdag 25. januar 2014

Så sliten...


Først mange timer ute i snøen med Patran før middag. Så ble det skitur når mamsen hadde spist. Da er det godt å krølle seg sammen og sove. 


Men når mamsen har roet seg til kvelds, så koser vi oss i sofaen begge to. 


Kikker på Tv og spiser vaniljeis og blåbær. Nåja mamsen spiser det, men jeg får et blåbær!


Det er sånn pelsdott ting å kose seg om kvelden. Mamsen er ikke så aller verst hun heller på å kose seg om kvelden. Men ingen slår meg altså. Dronninga av sofakos!


Dø, mamsen, den der blitsen forstyrrer meg litt i skjønnhetskosen min altså...


Det er ikke bare kos om kvelden da, noen ganger er det leiking også. Tessy er ikke veldig vond og be når det gjelder litt aktivitet. Vi er liksom de to "minstemenna" vi, så vi får lov å leike litt inne. Bare vi ikke tar helt av, for da blir vi kastet ut av mamsen.


Sjekk så langt øre jeg har fått! Driver å sparer til langt hår skjønner du...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...