lørdag 4. januar 2014

Fotoshoot med mamsen


"Kosungen" sier mamsen, vi nyter dagene i det nye året.


Når vi skulle ta bilder til nyttårshilsnen så tok vi en liten fotoshoot med Merethe. 


Vi koser oss veldig vi altså, og til sommeren planlegger vi å besøke svenskemamsen min og ta en utstilling i Tvååker samtidig. Kanskje du har lyst til å være med på utstilling i Sverige du også? Jeg skal visst på noen utstillinger i Norge også i vår. Først så er det NKK Bø, så får vi se hvordan ting blir utover sier mamsen. Stine og Bailey har lyst til å være med også. Bailey er kul, for hun har vært med på utstilling med meg tidligere. Da gjorde hun det veldig bra, så da går det sikkert bra i Sverige også!


Mamsen klager på været om dagen, det går jo nesten ikke ann å ta bilder jo. Regnvær og tåke gjør seg ikke på bilder mener mamsen og jeg må si jeg er enig i det der.


Men det er godt å komme inn igjen etter en lang tur ute i griseværet. Da fyrer vi i ovnen og koser oss i sofaen...


Mamsen skal ha småpelstreff i april, det gleder jeg meg til altså. Da kommer det mange jeg kan leike med og mange folk som vil klappe meg. I fjor fikk jeg sitte på fanget til mange av dem når de grillet pølser. Da kan jeg sjarmere dem i senk ALLE sammen!


Nyt helga pelsdotter, det skal jeg og mamsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...