torsdag 12. desember 2013

På forbudt område


Når Merethe ikke er på rommet sitt da sniker jeg meg inn for å sjekke om hun har noe spennende der. Egentlig får ikke noen av pelsdottene være på rommet hennes på egenhånd, men det kribler sånn i magen når jeg gjør noe jeg egentlig ikke får lov til.


Først så spurte hun om å låne bilen til mamsen, så kom hun igjen med en stor pakke under armen. Så gikk hun på do! Da bare måtte jeg inn og sjekke hva hun hadde tatt med seg hjem.


Det luktet noe innmari godt av pakka, så jeg måtte prøve å åpne den så jeg fikk sjekket hva det var inni!


Jeg visste at det hastet, for Merethe er aldri veldig lenge borte når hun ikke lukker døra inn til rommet sitt.


Så klarte jeg det nesten... 


Men da hørte jeg at Merethe kom så jeg måtte bare løpe opp i stua igjen og legge meg i sofaen med mamsen... helt uskyldig jeg altså. Det var en av de andre pelsdottene som var på rommet ditt!!!

2 kommentarer:

  1. Sjøl om det står hestesport på den pakken så VET eg at det finnes ting til oss der også. Eg har helt dilla på et bein de selger der. Nissedrakten min e derfra også. Ramperonja!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...