fredag 13. desember 2013

Når villdyrene våkner


Knall gøy med sol og snø, snart er det nok til å gå på ski rundt Igletjern igjen.


Hunder i fart har litt vanskelig med å bedømme avstand, så det er ikke så sjelden jeg må flytte meg når de aierer som verst.


Lady


Ikke mye tusling på disse jentene når vi er på tur i skauen. Men med snø på bakken er det ekstra gøy!


Ulv eller ikke ulv i skauen, foretrekker når jeg kan ha hundene løse og ikke være redd for å komme hjem med en mindre enn da jeg dro.


Lady


Førstemann!


Det er liksom noen som mangler når en ikke har med alle sammen på tur. Men Mounty har det knallfint som alene hund hos Kenneth og Christine fram til jul. 


Han får lange turer i sentrale strøk. En liten luftetur i ny og ne på byggefeltet med rekkehus. Han har sjekket ut alle naboene med hund og til og med tatt seg en tur opp trappa til naboen som bor i andre etasje... Lukker ørene i ny og ne når han er løs, han er jo ikke vant til å ha Kenneth som sjef. 


Mounty sier ingenting om det kommer folk inn i leiligheten eller om det ringer på døra. Så noen stor vakthund er han ikke. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...