tirsdag 24. desember 2013

Julaften


Du grønne glitrende tre god dag... Jo da julaften og sprutende regnvær, så julestemningen lar vente på seg.


Det er mange år siden jeg har hatt juletre nå, enten har vi vært borte på julaften eller så har det vært valper her. Men i går fant jeg ikke igjen hverken spydet eller stjernen, så da må en improvisere litt.


I år ble det bare lys og kuler på treet. Leif vil ha norske flagg, så i toppen vier 4 norske flagg.


Mange av kulene er fra pappa var liten. De er ikke like fulltallige som da jeg fikk dem, for de er veldig skjøre glasskuler.


For at juletreet skal være komplett så må man jo ha med Evas eple fra Edens Hage.


Ha en koselig kveld alle sammen. Nå er ribba i ovnen, så da er det på med regnklær og ut i pøsende regn på tur. For har man hunder så må man på tur om man har lyst eller ei. Med 5 hunder uten tur om dagen, så blir det i allefall ingen stille og fredelig julekveld. Det kan jeg garantere!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig och familjen en riktigt god jul och en härlig helg!
    Helena.

    SvarSlett
  2. Tack för julhälsningen!
    Och God Fortsättning till er

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...