onsdag 4. desember 2013

Gøy i grustaket


Så er det bare å ta i alt jeg klarer, for det er jo jeg som skal først opp skråningen til mamsen!


Var det noen som sier at jeg ligger bare på latsiden og koser meg på fanget til mamsen? 


Stiller opp på kappløp med hvem som helst jeg, når som helst og hvor som helst!


Så avsluttes det hele opp grustaket!


Det er ganske bratt altså, så dette er ikke noe hinderbane for pingler!


De andre pelsdottene måtte skikkelig slite for å klare å holde følge altså.


Er ikke noe pingle jeg, når jeg er med de andre pelsdottene og leiker litt.


Det er mest gøy når det er alle mot alle.


Er det noen som prøver å stikke av så løper jeg etter.


Jeg er litt stilig da...?


Det er en grunn til at mamsen kaller meg lille sjarmtrollet sitt.


Slitne alt???


Tar lett en runde til jeg altså!


Så kan jeg skli på magen ned igjen og prøve å fange småstein som triller nedover i grusen.


Da går det fort altså!


Hæ, skal vi gå hjemmover igjen alt nå?


Ikke en eneste blåbær å finne...


Store busker har knekt i alt vindværet i helga.


Du mamsen, her må vi si ifra til pappan din altså, så han får ryddet opp her.


1 kommentar:

  1. Ojoj, både jag och matte nästan hissnar när vi ser vilken fart du far fram med!! Tror att du är det snabbaste som finns!!!!
    Stilig är du också. Snyggaste charmtrollet, alltså!! ;)
    Undrar om jag inte ska be min matte att leta upp ett sånt där grustag åt mej också. Verkar ju hur kul som helst!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...