torsdag 26. desember 2013

Gutte besøk!


I dag kom Kenneth og Christine på besøk til meg. Men gjett hva de hadde med seg??? Mr. Zappa, akkurat en sånn en som Tassen! Med en gang trodde jeg det var Tassen som kom en tur, men Kenneth kan da ikke kjenne han?


Men selv om jeg hadde fått besøk så bare måtte jeg sitte og kose på fanget til Kenneth. 


Mr. Zappa er egentlig pappan til Christine sin, men nå får han bo hos Christine og Kenneth noen dager... åhhhh det vil jeg også! Jeg får høre med mamsen om jeg får lov å være med dit engang Zappa er der noen dager igjen. Han var sånn passe stor, men han var ikke noe særlig interessert i å leike med meg da.


Mr. Zappa var en dannet ung herremann, så her måtte jeg oppføre meg for å få litt kontakt.


Mamsen laget middag når de kom, så vi var heldige å komme inn på kjøkkenet til de ble ferdige til å spise.


Kjekk amerikaner, hadde han vært engelsk så kunne han fått lov å beleire meg... men sånne amerikanere må jeg holde meg unna sier mamsen, det blir ikke så pene valper med sånn blanding.


Gjett hvem som fikk kul'n i sofaen etter middag da? Oh yeh!


1 kommentar:

  1. Men vilken snygging som kom på besök hos dig! Kompis och Daisy blir allt lite avundsjuka... ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...