lørdag 9. november 2013

Litt snø


Nå har det snødd litt igjen, men jeg har holdt meg unna bilen til mamsen!


Nå har beinet mitt blitt så bra at jeg bare har på bandasje når jeg er ute. Det er litt sårt, så da må jeg beskytte det litt mot kvister og steiner i skauen. 


Det er full fart hele tiden, for jeg må jo sjekke hvor resten av pelsdottene er.


Gøy å gå litt der det ikke er noen stier, men det er litt slitsomt for meg når jeg har mye kortere bein enn de andre. Vi må passe på før det kommer for mye snø, sier mamsen.


Når det kuldegrader så er jeg glad for at jeg har genser å ha på meg. Jeg skulle jo egentlig på utstilling i morgen i Kongsberg, men jeg kan jo ikke det nå. Får håpe jeg har fått igjen pelsen på beinet før det er utstilling i Bø i februar. 


Så var vi på vei hjemover igjen, for mamsen hadde masse å gjøre i dag siden pelsdottene skal på utstilling i morgen. Siden jeg ikke har badet på lenge, så måtte jeg bade i dag jeg også. Det var litt godt da å få såpelukt i pelsen til kvelds. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...