lørdag 2. november 2013

Holleiatur


Siden jeg ikke fikk være med mamsen og pelsdottene på tur i mørten i går, så fikk jeg være med på skautur i dag. Da fikk vi hilse på en elghund som var på jakt. Vi ødla den losen for å si det sånn... på radioen kom vi også. Nå ja ikke helt ut til alle, men på jaktradioen! Mindre sjanse for å bli skutt da, mente mamsen.


Ja mamsen, jeg vet jeg ble avslørt, jeg var så tørst også plumpet jeg bitte litt... vi kan jo bare skifte den når vi kommer hjem da?


Tessy og meg, Tessy hadde bursdag i går. Da ble hun to år og stor jente. Voksen kaller mamsen henne nå... vet ikke om jeg har så lyst til å bli sånn voksen jeg. Gøy å være ung og kunne finne på noen sprell da. Ja bortsett fra sprell under bilen da.


Etter drøye halvannen time kom vi fram til Tolvputt, der lå det is på vannet allerede. De andre pelsdottene badet litt, men det hadde ikke jeg noe som helst planer om. Nei jeg holdt meg ved mamsen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...