onsdag 27. november 2013

Elveinspeksjon


På inspeksjon av territoriet mitt!


Før mamsen skulle vaske hus i dag så ble det en tur nede ved elva på oss. Her er det lenge siden vi har vært.


Jeg bare måtte teste isen bitte litt, selv om mamsen sa jeg ikke fikk lov. Jeg kunne fort bli veldig våt sa hun.


Så da var det bare å tusle inn igjen til mamsen på land.


Nei det er nok best å høre på mamsen så det ikke skjer meg noe.


Her har det gått mange siden vi var der sist altså...


Her på bekken får jeg gå på isen, for her er det ikke så dypt om jeg skulle bli for tung for isen.


Når vi skulle over brua så må vi løpe så vi ikke blir overkjørt av biler. De pleier å stoppe på enden når de ser vi er på brua, for det er så smalt for både oss og bilene.


Ved muren der vi pleier å bade om sommeren var det lange rutsjebaner med bare is.


Mens mamsen tok bilder av isen, så sjekket jeg ut hvor tjukk isen var. Den holdt både meg og de andre pelsdottene. Bildene som mamsen tok kan du se i bloggen til de andre pelsdottene. De vil ikke jeg har i min så klart! Her skal det jo bare handle om meg...


På toppen av fossen var det ikke is i det heletatt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...