torsdag 10. oktober 2013

Sommeren er ikke over ennå


Har litt å ta igjen på jobben etter en uke med ferie. Måneds avslutning og lønn, samt at flyttingen over i ny del på jobben nærmer seg drastisk. Så i dag ble det noen timer jobbing når Patran var på skolen isteden for tur med hundene på dagtid. Etter jobb vasket jeg hus, så da er det gjort. Da ble det kveldstur i skumringen. Jeg tok med kamera, for å prøve å få til noen litt uvanlige bilder. 


Høstbladene sitter godt på i år. Det gjør ikke pelsen til hundene, den detter av i store dotter på alle sammen. Blir nok mange "nakene" hunder på utstillingene i vinter. Om det i det hele tatt blir noe vinter i år. Håper jo det da, for jeg har kjøpt meg nye vinterdekk.


Hvem av stiene skal vi følge i kveld?


Soppen er snart ferdig for sesongen


Maur


Mounty


Lady


Ikke all sopp er spiselig...


Lady


Malin kan være ganske skummel når mørket faller på...


Godt fornøyd med litt "uvanlige" bilder i kveld.


Bare snøen som mangler nå, så hadde det blitt skikkelig julestemning.


1 kommentar:

  1. Vilka jättefina foton som dessutom tagits i skymningen! Det klarar inte min kamera.
    Ni bor väldigt vackert!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...