tirsdag 15. oktober 2013

Modell for en natt


Tessy & Ronja


Sjekk'a, posering ute i mørten!


Mamsen har fått det for seg at alle innstillingene på kamera skal testes ut og da stiller jeg selvsagt opp som modell. Kravet mitt er at jeg skal se skikkelig lekker ut på alle bildene, ellers gidder jeg ikke.


Gjør ikke mamsen som jeg sier, så snur jeg meg bare bort, så da så!


Med så mye løv så må det være lov å leike bitte litt også...


Tessy og jeg tar fort av i leik, så mamsen må benytte anledningen når vi poserer. Det er særlig spennende når mamsen legger seg ned på plenen sammen med oss. Da må hun bli litt morsk på oss så vi skal fortsette å ligge rolig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...