fredag 4. oktober 2013

God helg!


Dypt konsentrert og venter på kommando

* *
Til tross for yr i lufta, så ble det et par timers tur i dag også. Bildene er fra turen i går. Jeg møtte kjentfolk langt til skogs og det ble litt prat om at jeg gikk tur når det var elgjakt. Nåja  jeg har nå aldri vært så skvetten av meg, og når jeg har rød jakke så regner jeg med at jeg synes litt i terrenget. Han kunne fortelle at det var lite elg rundt her nå. Alle hadde forsvunnet et par uker før jakta startet, så de hadde kun skutt to stykker hittil. Det hadde nemlig valset både bjørn og ulv forbi for noen uker siden. Joda, kjekt å vite når han dro avgårde på ATV'n og jeg stor igjen flere kilometer inne i ødemarka med  5 løse hunder. Bare å være ved godt mot og fortsette runden det...


Ada


Skal vi hjem nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...