onsdag 30. oktober 2013

Endelig på tur igjen med pelsdottene


Jeg kjeder meg ikke jeg altså når de er borte på jobb og på skole. Mamman til mamsen er her flere ganger om dagen for å lufte meg og se om jeg trenger noe. Stort sett så trenger jeg kos da...


Etter at mamsen hadde vasket hus i dag, så ble det tur på meg også sammen med de andre. Kjekt med fridag for mamsen, da kunne jeg bli med. Når de går tur etter jobb, så er det stort sett mørkt og da har ikke mamsen oversikt over meg og hva jeg kan surre meg inn i. 


Mamsen tok på litt ekstra bandasje også fikk jeg beskjed om å holde meg der det var tørt, så skulle turen gå bra mente mamsen. Ja for nå har jeg gjort som mamsen og dyrlegen har sagt. Jeg har begynt å tråkke på foten min. Det gjør ikke vondt lenger, enda jeg ikke får smertestillende tabletter lenger heller. 


Beinet mitt var ikke noe hinder ute i terrenget heller. Det gikk så det suste hele tiden. Kjempegøy å kunne løpe i skauen igjen. Mamsen sa at jeg hadde fått beskjed om å holde meg rolig i 10 dager, men det er jo rundt regnet 10 dager nå vel mamsen? 


Jeg og Lady er ganske fine sammen...


Vi satte oss ned i en skråning så jeg fikk hvilt beinet mitt. Det var litt godt, til og med de andre pelsdottene la seg ned for å kose seg i den varme sola sammen med meg. Kjempehyggelig er det å komme hjem etter en sånn tur, da er det bare å legge seg til tørk og sjekke nettet litt. I dag var det veldig hyggelig, for jeg hadde fått en kjempe omsorgsfull hilsen av Kasper, kaspermatten, og alle kattene som han deler hus med. Blir varm i hjertet mitt når andre tenker så fine tanker om meg og mamsen.


Siden jeg var blitt så våt, så fikk jeg ny bandasje på såret, på med genser så jeg skulle få igjen varmen og så krabbet jeg inn i hula som mamsen har laget til meg når hun vasket i dag. Litt ommøblering så ble det en fin krok til meg. 

2 kommentarer:

  1. Så fint att få läsa det här! :)
    En så skön solig dag, och tänk, att du kunde vara ute i den tillsammans med de andra i din flock!
    Så mysigt du har det där i din "hula" :D

    SvarSlett
  2. Det e bra du begynner å komme deg på labbene igjen. Eg har vært litt bekymret for deg!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...