søndag 8. september 2013

Utstilling på Hundorp


Det har blitt litt bilkjøring på meg og mamsen i helga. I dag har vi vært på Hundorp, men svensken likte meg ikke noe særlig. Nå skal vi bare på utstilling på  Stathelle om 14 dager så skal jeg få bli hjemme til over nyttår, så jeg får satt meg litt sier mamsen. Ja ja så blir det så da.


Den ene småpelsen fra i sommer var på utstilling også, så i dag fikk vi Stine til å ta bilde av oss når vi løp rundt!


Dommer Hans Almgren likte ikke meg noe særlig, så jeg fikk en blå sløyfe av han. Møkkamann sa mamsen. 


Vi prøvde oss i unghundklassen i dag, og der var det ei til. Hun hadde mye mer pels enn meg og var riktig så pen måtte mamsen innrømme. Kanskje ikke så rart hun fikk en rød sløyfe? Her venter jeg og mamsen på at de andre skal bli ferdige, så vi kan få kritikken vår og silkebåndet vårt.


Småpelsen har fått seg livvakt, så klart jeg måtte sjekke henne ut! Hun kunne være skummel veit du! Men Adina var bare snill og hyggelig. 



Takk for en superkoselig dag på Hundorp!

1 kommentar:

  1. Jøsses kor flink og fin du e då! Sjekk den baben i ringen ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...