lørdag 14. september 2013

Utforsking


Innimellom er det ikke så enkelt å komme fram når vi er på tur i skauen.


Men man må jo sjekke ut nye steder, ellers blir jo alt bare gammelt og utsjekket.


Når man endelig kommer ned til elva etter så mye slit, da er det godt og kunne drikke litt kaldt elvevann.


Begynner å bli litt kaldt å bade nå, men jeg må jo prøve bitte litt da.


Jeg må bare passe på at jeg virkelig rister med nesten tørr etterpå, så det ikke blir så kaldt.


Jeg må jo sjekke speilbildet for å se at alt er ok etter sånne bad...


Men det tar ikke lenge før jeg løper i vannet igjen. Det er jo så kjempe gøy!


Når vi er kommet hjem så er det full fart på jordet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...