torsdag 19. september 2013

Shaping


Må legge siste grunnlaget på fasongen i dag, for på lørdag er det utstilling igjen. Jeg og mamsen satser på rød sløyfe...


Løpe rundt på jordet med alle de andre pelsdottene er gøy!


Da er det bare å få fart på potene og prøve å holde følge med dem.


Noen ganger går det greit, mens jeg andre ganger må løpe alt jeg orker og litt til også for å klare å holde følge.


Men jeg passe på å sjekke ut ting på egenhånd også. Kan jo ikke bare dilte i beina på pelsdotta og mamsen.


I morgen skal jeg bade og klippes så jeg er klar til helga. Det er jo ikke så lenge siden jeg var på utstilling, så da er det ikke så inmari mye å klippe. Da går det litt raskere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...