torsdag 5. september 2013

Fri dag

* *
Jo dag ingen betaling, men jobb ble det avlikevvel i går. Dagen startet med husvask og en tur med hundene, turen ble ikke så lang for Ada skulle også være med. Alle trengte å få ut litt energi før de skulle stå i hundegården når jeg ble med Patran og to venninner på Furumo svømmehall. Patran vil gjerne bade, men det frister ikke meg i helgene da der er overfult der. Så da blir det en dag jeg har fri. På Furumo er det kjekt, for der er det skikkelig Boblebad med godt varmt vann og store bobler. Badet renses med faste mellomrom, så da er det bare å bruke litt muskler i det store bassenget.

* *
Godt fornøyd med 2075 meter. Stilig å prøve treningsklokken i vann også, det var overraskende mange opplysninger å hente ut. Pinlig avslørt når jeg hadde pause i boblebadet, men jeg trøstet meg med at det hadde jeg fortjent. Jeg har nok litt å jobbe med i forhold til teknikk, for svømmeklubben hadde trening når vi var der... og det gikk bittelitt fortere enn med meg, for å si det sånn... Men med dårlig teknikk så blir det mer jobb for kroppen og ergo flere kalorier forbrent. SÅ da så!

I dag hentet jeg for etter jobb, så det ble en tur nede ved elva etterpå. Nå tror jeg det blir en stille og rolig Tv-kveld...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...