søndag 11. august 2013

Utstilling på Biri


Tessy ble med på utstilling i dag for å få sosialisert seg litt. Etter været å dømme så skulle det bli regn og guffent i dag. Så jeg tok på meg ullsokker, for jeg regnet med å bli våt på beina gjennom dagen. Det ble jeg, men ikke av regn, men av svette. Utover dagen kom sola mer og mer, det skikkelig steika etterhvert.


Lady og Mounty skulle i ilden i dag, og Bailey. Det ble ikke den store dagen for meg, med to slette røde sløyfer. Kritikkene ligger ute på hjemmesiden på planer.


Men Bailey fikk flott kritikk og ble plassert som nr 2 av 4 stykker i klassen.


Sognafarets Beaming Ray of Sun er stolt av premien sin.


Bailey og Mounty i hvert sitt bur. Tessy bruker Lady som hodepute. Godt og sove eller holde øye med livet utenfor teltet. Mounty fulgte godt med i hva som ble solgt i boden til Hans Ole.


Det var en skikkelig trøtt lita jente som Stine plukket opp på Eina Stasjon på vei hjem. Blir skikkelig utslitt av en helg hos broder'n og en avslutning på utstilling i solskinn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...