onsdag 28. august 2013

Operasjon


Hele bunsjen var hos dyrlegen og skulle få vaksine i dag. Vi fylte opp hele venteværelset omtrent! Alle hadde det bra, men jeg hadde en knekt jeksel fant dyrlegen ut. Den var så kort blitt at han ville operere ut det som var igjen av den. Så når mamsen dro hjem måtte jeg være igjen der. Da fikk jeg sprøyte også husker jeg ikke veldig mye før jeg ble vekket når mamsen kom for å hente meg på ettermiddagen. Nå ligger jeg rett ut og bare sover ved siden av mamsen. Dyrlegen sa jeg måtte få våtmat til det hadde grodd sammen i munnen min. Så mamsen skjemte meg bort med oksekjøtt på boks i dag. Lurer på hva jeg får til frokost i morgen...

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla Ronja som fick sövas och opereras :-(
    Vad är en knekt jeksel???????
    Hilsen

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...