mandag 5. august 2013

Nyter dagene


Vel tilbake til hverdagen og jeg nyter helgas bragder! Hva er vel mer avslappende enn en tur i skauen så jeg kan spise blåbær. Skal visstnok være bra for huden har jeg hørt mamsen si. Tror du den har samme innvirkning på pelsen?


Like lekker fra begge sider jeg...


Er på sporet etter blåbær nå...


Nærmer meg, nærmer meg...


Når vi er i skauen så spiser jeg masse blåbær. Jeg går med snuta i lyngen hele tiden jeg da.


Jeg må være rask så ikke de andre pelsdottene tar alle sammen.


Det er ikke så enkelt for meg å komme opp her som det er for Mounty. 


Så ga mamsen meg en liten dytt i rumpa. Da var det bare å forsvinne innover i blåbærlyngen.


Jeg må lære småpelsen mest mulig før han skal dra til helga. Han skal være med meg på utstilling før han blir plukket opp av de nye eierne sine.


Når jeg er mett, så kan jeg sjekke ut resten. Må få med meg mamsen videre bortover, ellers blir det jo ikke igjen noen blåbær til i morgen.


Blir litt sliten jeg da når lyngen er så høy. 


Så er det bare å snuse videre når flokken er samlet igjen før vi skal hjemover.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...