lørdag 24. august 2013

NKK Bjerke


Jeg og mamsen sto tidlig opp i dag tidlig og sneik oss ut av huset. Vi skulle nemlig på utstilling alene igjen. Knall  å være med mamsen alene, da blir det alltid kos!


Så er det bare å vente til det er vår tur.


Med 3 800 hunder påmeldt og dommere fra 14 forskjellige land så ble det stort. For vår del så ble det en blå sløyfe i dag, men forholdsvis bra kritikk. Litt underlig dommer, for han ga til og med blå sløyfer til championer.


Hundefolkets Wall street på Bjerke. Her ble det litt handling på meg og mamsen kan du si. Vi kjøpte med utstillingsbånd til Bailey og Stine til og med. Jeg fikk nytt utstillingsbånd jeg også, akkurat maken til Bailey sitt. Spørs om jeg skal prøve det i morgen. Ja for jeg og mamsen skal på utstilling i morgen også vi!


Håper det går litt bedre enn i dag... men jeg mangler jo litt pels og har litt lite forbryst... kommer seg sikkert sier mamsen. Så får vi tro på det.


Når vi var ferdige så kjøpte mamsen seg skolebrød og jeg fikk Dentastiks i tillegg til alle godbitene jeg fikk i dag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...