fredag 9. august 2013

Dagens trening


O'flanagan Caffe Robusta "Malin"


Sognafarets Black Playmouth Savoy "Lady"


Full fart for avlevering


Sognafarets For Your Eyes Only "Tessy" 


Siden Tessy er Merethe sin så har ikke jeg engasjert meg noe i treningen av henne, men i sommer har Merethe jobbet en god del. Så i dag tenkte jeg at hun skulle få prøve seg hun også. Hun hentet dummyen, men å holde den godt, nei det hadde hun ingen planer om.


Det kom seg litt etterhvert, men ...


Avlevering til meg DET var uaktuelt i dag. Fikk holde at hun hentet den, la seg ned og slapp den mente Tessy. 


Jeg fikk henne til å holde ordentlig, så vi får ta en ting om gangen.


Er det ikke greit at jeg bare legger den her da?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...