søndag 7. juli 2013

Elvebading


Vil du være med meg å bade?


Når det er så varmt som nå så er det jammen godt at mamsen har fri fra jobben så vi kan gå i elva og avkjøle oss. Jeg svømmer som en helt, for nå har jeg fått skikkelig taket på det.


En kan ikke svømme for lenge om gangen, for da blir jeg så sliten. Så etter en liten pause på land så stuper jeg ut i vannmassene igjen.


Sjekk jeg er modig da som går helt på kanten her!


Når vi først er i elva så må jeg jo bade skikkelig flere ganger. Det er kjempegøy!


Det er ikke alle steder det er like enkelt å komme opp igjen på land.


Men med rå muskelkraft så klarer jeg å dra meg opp på land.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...