torsdag 25. juli 2013

Elva!


Selv om mamsen jobbet i dag så fikk vi være med Merethe mange timer i elva for å kose oss. Lite hun er snill da! Patran er hos bestemoren sin på ferie, så da må jeg ligge i bur sammen med de andre pelsdottene isteden for ute i teltet på verandaen. Ikke så verst det heller da, for jeg trenger burtrening sier mamsen. 


Innimellom så må jeg opp på land for å hvile litt, det er slitsomt å svømme så mye som meg.


Så var det på'n igjen!


Nydelig er jeg sier mamsen og hun er helt objektiv!


Synd du ikke får sett resten av kroppen min når jeg svømmer, for jeg har blitt kjempeflink. Du ser bare den hvite haletippen min...


Småpelsen er litt slitsom da når jeg har svømt så masse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...