lørdag 13. juli 2013

Bytur i dag


De siste dagene har mamsen vært skikkelig effektiv. I dag måtte jeg være med til byen når småpelsa skulle sosialisere seg. Jo det er gøy i byen, for det er så mange ukjente lukter der. Jeg fikk lov å dra rundt på Patran, for mamsen måtte ha de to småpelsa som er igjen her. 


Vi tok en runde og sjekket hva som var på salg, men ingen av oss likte å sitte i disse møblene. Jeg syntes de var ganske greie jeg da, men mamsen sa at hva jeg mente ikke hadde noe å si, for jeg satt på fanget! Hmmm tenk å si noe sånt da!


Når vi kom hjem så bar det rett i elva for oss alle sammen! Der er det godt å være der, ja du så vel hvordan jeg svømte rundt på filmen som mamsen la ut her?


I elva er det nydelige vannliljer, de må jeg svømme bort til for å sjekke hvordan de lukter.


Det var litt vanskelig å svømme her da, for alle stilkene surret seg rundt beina mine.


Nei, best å være lenger ned der det ikke er vannliljer.


Da er det best å vente litt på land så en får hvilt litt.


Blir litt kald av å bade så mye, så da må en opp på land for å få igjen varmen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...