lørdag 20. juli 2013

Avkjøling i elva


Jeg har det fint selv om mamsen jobber om dagen. Jeg og Ada holder Patran med selskap og kan løpe som vi vil. Og når mamsen kommer hjem så går vi rett ned i elva for å avkjøle oss alle sammen.


Det er ikke hver dag mamsen har med seg kamera, men i dag tok hun mange bilder av meg. Jeg må jo vise at jeg er blitt skikkelig flink til å svømme, skikkelig pen og veldig eksemplarisk av meg. Det sier mamsen i allefall!


Småpelsa er med i elva også. De er litt morsomme, for nå er de blitt ganske flinke til å svømme. 


Spennende å være i elva, for plutselig så kommer det en bølge som spruter på oss.


Skal jeg varme meg litt til på land, eller skal jeg svømme en runde til? Det er livets store valg om dagen.


På baksiden av muren er det noe grønt på bunnen som er spennende å dra med seg. Mamsen sier jeg godt kan la være å dra med meg sånt. Men det er litt gøy synes jeg da...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...