torsdag 27. juni 2013

Skautur med hele flokken


På ettermiddagen klarnet det litt opp etter alt regnværet som har vært de siste dagene, så da ble det skautur på hele gjengen. Valpene storkoser seg når de får løpe sammen med de store hundene. 


Virker ikke som det er noen plage for de store heller. Det nytter ikke å ha med bare valpene  løse når en skal på tur, da bare løper de rett fram. Motet er kjempestort når de er sammen i flokk, så derfor må jeg ha med minst en voksen hund så jeg får dirigert dem dit jeg vil. Akkutat da er jeg kjempe fornøyd med en inngjæret havn som hundene kan løpe som de vil i. 


Hønene følger spent med når vi går forbi, det kan jo hende vi har med noe godt til dem.


Mounty leiker gladlig med de små. 


Så løper de alt de orker og håper på at han skal følge etter.


Det gjør han som regel om det ikke er en annen i umiddelbar nærhet.


Vann og grøfter er gøy!


Neida, vi hadde ikke tenkt oss under grinda... vi bare snuste litt...


Førstemann ned her!


Kan vi bade her? Pllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss!


Kom da gutter så sjekker vi hvor alt vannet kommer fra...


Vann, vann, vann!


Innimellom trenger små tasser en liten hvilepause.


Innen vi var hjemme igjen var valpene blitt ganske våte etter regnet tidligere på dagen.


Så bar det hjemmover igjen.


På søndag kommer det noen for å se på oss, kanskje jeg får et nytt hjem da?

1 kommentar:

  1. Vilka äventyr de små får gå på. Flattar och vatten är underhållande :)
    Underbart!
    Lycka till med söndag. Jag håller tummarna för att det kommer en bra familj.
    Jag håller fullt med dig om att det var bättre förr då barnen lekte hemma hos varandra och inte som idag - bakom en skärm...:(
    klem
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...