lørdag 15. juni 2013

Innestengt!!!


God sommer!
I dag stengte mamsen meg inne i kjelleren! Bare lukket døra rett igjen foran snuta mi! Jeg ble så paff at jeg ikke fikk sagt noen ting i det heletatt. Mamsen bare gikk!


Jeg får jo egentlig ikke lov å inn i kjelleren, og jeg smatt inn nesten mellom beina til mamsen så hun merket meg ikke. Jeg var bare ikke rask nok til å smette ut igjen når mamsen hadde vært i fryseren. Så da ble jeg der da. Jeg regnet jo med at mamsen hadde savnet meg! Men nei da, mamsen kom ikke ned igjen.


Så endelig når mamsen og Patran skulle til Hønefoss for å kjøpe jord til pottene sine så vi fikk plantet alle blomstene. Da begynte hun å leite etter meg. Men jeg fikk ikke være med på bytur nei, jeg måtte pent ut i hundegården sammen med de andre så lenge.


Jeg fikk min helt egne potte jeg kunne passe på.


Nå som disse andre pelsdottene har løpetid, så får jeg kose meg med Mountyen min helt alene!


Bare litt til da Mounty, vi blir jo tatt bilde av!


Når man blir tatt bilde av så må man SMILE...


Jeg synes det er gøy å bli tatt bilder av, så jeg kommanderte mamsen til å ta bilder av meg alle steder i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...