fredag 31. mai 2013

Ute på egenhånd


Hei, vil du kjøpe meg?


Ingen bilkjøring i dag, men ute på egenhånd. Valpene forsvant veldig fort bort til mamma og pappa, for der var det klippet busker og kratt. Det er jo kjempegøy å dra de kvistene utover plenen. Naboen ble ikke veldig glad for det, men valper er valper. 


Gøy å bite i blomsterkjerr som ikke var klippet av også.


Hver kveld må de en tur innom hønene før de skal inn igjen til kvelds. 


I helga er det Gjeddefestival i Hole, så kanskje det blir en sosialiseringstur på valpene. Da får de treffe nye folk og trening på å gå i bånd samtidig.


Valpene går ofte med snuta i bakken og snuser seg fram.


Men de leiker mye og er ikke så vanskelige å avspore til å finne på noe nytt.


Særlig grøftekantene er spennende.


Da løper dem så hestehoven fyker rundt dem. Merker at det er på tide med noen nye hjem til disse fire gutta nå. De krever alene tid og sosialisering. Nå nærmer det seg ferietid, så jeg håper det løsner litt for nye hjem! Ellers får jeg litt av en sommer!


Hæ? Våt? Jeg?


Resten var ute på oppdagelsestur...


Stillaser og stega er noe som aller helst skulle vært prøvd. Men når en er liten så er det litt vanskelig å nå opp.


Da må man finne noe annet å klatre på:


Dagen avsluttes med en dusj i fontena.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...