tirsdag 28. mai 2013

Cocker er en stille og rolig rase...


... som absolutt ikke trenger noen form for aktivisering. De skal aller helst bare ligge i sofaen og bli klødd på magen. De gidder ikke leike eller være med på ting da noe skjer... eller ikke?


Å få en cocker til å løpe etter en tennisball er veldig vanskelig, simpelthen umulig.


Neida bare tulla. Jeg har storkosa meg med mamsen, Patran og de andre pelsdotta i dag. Knallgøy med tennisball og jeg fikk tak i den innimellom.


På kvelden fikk småpelsa komme ut, så da måtte jeg aktivisere dem også. SÅ i kveld er jeg skikkelig sliten.


Siden det var så varmt når mamsen kom hjem fra jobb, så ble mamsen med oss ned i elva så vi kunne bade litt og avkjøle oss.


Jeg er så tynn i pelsen at jeg blir tørr med en eneste gang, det er bare ørene som er litt våte. Jeg har sett på Tv. Der sparker de fotball, blir dette poteball da tro?


Jeg er bedre enn både Messi og Backham til sammen altså, så følg med kanskje du plukker opp et triks eller to?


Kan ikke kalle det "hands" i alle fall.


Mamsen, nå kommer jeg med ballen!


Jeg deler tennisballen, for det har mamsen lært meg. Jeg kan ikke beholde alt selv bare for meg selv. Det er mer gøy om andre får ha det litt også.


Så kan jeg kose meg litt med ballen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...