torsdag 9. mai 2013

By tur med mamsen


Stilig, jeg er ikke redd bjørner!


Når mamsen har fri og skal handle så får jeg være med. Mamsen kaller det sosialisering, haaaa som om jeg ikke er sosial! Da sier mamsen at det er fordi hun har sosialisert meg fra jeg var liten valp og kom til Norge. Men sånn sosialisering kan ikke stoppe opp serru. 


Det betyr jo bare at jeg har masse spennende å få oppleve framover! Her er vi på brygga i Hønefoss. Deilig i sola, så vi satte oss ned litt og "nøt livet" som mamsen kaller det.


Jeg hadde visst godt av å gå i bånd også, det er jo ikke så ofte jeg får ha på meg det. Når jeg er på tur langs veien med de store pelsdottene så har jeg sele på meg så jeg ikke skal få vondt i nakken min. De er så store og sterke så jeg bare dingler om det var så sier mamsen.


På sånne brygger må man være forberedt om noen detter utenfor kanten, så da tok jeg oppgaven seriøst med å passe på redningsbøyen.


Etterpå gikk vi bort på torget, der er det en stor fontene.

1 kommentar:

  1. Du kledde å være byhund! Tenk alle som fikk sett deg no då! Kommer sikkert til å florere av kåkkare i Hønefoss fremover no..

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...