fredag 5. april 2013

Så glade hunder


Så glade var hundene for å se at Merethe hadde kommet hjem når vi var tilbake fra tur i dag...


Valpene sover mye enda, men til helga og neste uke er det masse besøk til dem. De har både seng og bur inne i innhegningen sin, så når de får nye hjem skulle det ikke være noe problem å tilbringe første natten i bur ved sengekanten til sin nye eier.


Alle foretrekker hodepute når de skal sove.


Valpene får mat av mamma når jeg er på jobb om dagen, så nå spiser dem kl halv 7, kl ett og kl 8. Jeg bløter opp litt mye for til dem, for da får Happy litt ekstra også. Hun er blitt så tynn av all foringen av valpene. Skikkelig god mor med masse melk som fortsatt tilbringer mye tid inærheten av valpene. Men samtidig så vil hun veldig gjerne være med når noe skjer også. 


Men ikke alle sover samtidig, innimellom så er det noen som bare sitter og titter rundt seg.


Jeg har ikke merket valpene ennå, så jeg vet ikke hvem er hvem av de som er presentert med navn på hodebildene. Men jenter og gutter er riktig. På onsdag kommer Kristine og skal hilse på Happy igjen, spørs om hun kanskje vil være med henne hjem igjen da... men jeg tror nok valpene veier tyngst fortsatt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...