tirsdag 30. april 2013

Jeg har bursdag!


I går ble jeg ett helt år! 


Mamsen har vært i Kristiansund i helga på tur sammen med de hun jobber med. De besøkte en stor leverandør for å se hvor råvarene kom fra. Da var Merethe og Fredrik her for å passe på alle pelsdottene og småpelsa. Vi koset oss veldig vi, men jeg savnet mamsen min da! I tillegg var flyet til mamsen forsinket da det var tekniske problemer. Mamsen satt 4 timer ekstra på flyplassen, så jeg måtte legge meg når mamsen kom hjem.


Når vi kom hjem fra dagens tur nede ved elva så tror jeg mamsen angret på at jeg hadde fått lov til å løpe som en virvelvind! Jeg angret bitte litt jeg også, for mamsen måtte plukke ut en hel\ haug med kvister fra pelsen min. Jeg hadde fått samlet meg en anstendig mengde iløpet av turen.


Til opplysning så er ikke alt som er hvitt på vannet hardt lenger. I denne bekken var det masse skum isteden for is. Hmm det kunne jo mamsen sagt til meg da, så jeg ikke hadde behøvd å plumpe!


Når en er på tur ved elva så kan en drikke så mye vann som en vil!


Mamsen!!!! Kan du plukke bitte litt kvister av meg?


Når vi kom hjem igjen så blås det veldig... nå ja jeg løp jo litt bajas på plenen da.


Kjempegøy å løpe så fort jeg klarer også bråstoppe!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...