lørdag 16. mars 2013

Skitur


Siden det snødde i hele dag så ble det skikkelige skiløyper igjen. Jeg fikk på meg genseren min og var klar for tur igjen. Tessy var fryktelig hjelpsom i dag og kledde av meg i løypa, men mamsen så alt sammen og fikk på meg genseren igjen. Da var det godt å komme inn igjen etterpå. Da lå jeg og Mounty og varmet oss ved ovnen før det var på tide med mat. Nå som småpelsene har kommet så spiser vi ikke på kjøkkenet lenger. Nå får vi mat i stua! Håper småpelsene skal være her lenge jeg !


Når kvelden kommer så orker ikke jeg veldig mye mer altså. Da krabber jeg opp i sofaen til mamsen og bare koser meg. Da henter hun børsten min også blir det full rundbørsting! 


Ferdig? Nei det kan du da ikke mene mamsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...