søndag 17. mars 2013

Respekt


Siden mamsen viste meg bildet av pusen med alle de pelsdottene ved siden av matskåla si, så fant jeg ut at jeg må trene småpelsene opp til respekt fra første stund. Nå har de vært her en uke allerede og jeg får fortsatt ha maten min i fred! Men plutselig er de ute av valpekassa og da er det slett ikke godt å vite hva dem kan finne på. De skal jo bli like store som de andre pelsdottene, så da må man ta sine forhåndsregler altså! Mamsen sier de kommer til å flytte før de blir så store, men jeg har nå mine tvil jeg da.


Best å telle dem hele tiden så det ikke er noen som bare blir borte liksom. 


I dag var jeg skikkelig modig og sa klart ifra at de fikk bare holde seg unna maten min når de ble større! Det var ingen som prøvde seg på puppene mine engang i dag, så jeg tror jeg har fått skikkelig respekt i de derre småpelsene altså.


Siden det er søndag og snøen lavet ned i dag også, så ble det skikkelig slaraffen start på dagen hos oss. Da kunne jeg bare slappe skikkelig av i sofaen med Patran. Men det varte ikke så lenge, for mamsen er ikke sånn  sofasliter i timesvis. Det var ut på skitur i dag også. Sånn skitur blir en bitte litt sliten av altså. Da snorker jeg som bare det etterpå. Særlig når jeg har fått spist middagen min!


Da er det ikke godt å få liv i meg altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...