søndag 24. mars 2013

Palmesøndag


Palmesøndag i dag, men jeg har nå ikke sett noen palmer jeg da!


Skal du ha fri i morgen mamsen? Hæ HELE uka???


I dag har mamsen drevet med sånn soling igjen, da måtte jo jeg ta det litt rolig også. Slett ikke så verst med mange varmegrader i sola. 


Patran solet seg bak i bilen, så når jeg ble litt trøtt så hoppet jeg inn til henne for å kose meg der det var godt og varmt.


Etterhvert så la jeg meg like godt til å sove i sola.


Mamsen sa jeg snorket skikkelig, men det tror jeg ikke noe på i det hele tatt!


2 kommentarer:

  1. Det e ikkje til å stikke under en stol at du e en meget flott dame Ronja ;) Mamma sier du e SÅ søt, og får lyst på flere meg'er. Og deg'er.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er nå knallfine begge to vi da Maya! Mamsen din skulle hatt minst ti sånne som oss!!!

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...