onsdag 20. februar 2013

Solskinn og fridag


Siden jeg ikke tok på meg skisko når vi skulle ut så ville Ada være med på tur.


Fint å gå innover ved Bjørneplassmoen, men scooteren hadde ikke kjørt opp ny løype etter de siste snøfallene, så det var litt subbete å gå uten ski. Men Ada hadde bruk for en tur syntes jeg, så da ble skiene hjemme. 


Innimellom så må man riste seg litt.


Når man er på tur så må man spise snø!


Mounty og Ronja


Etter et lite stykke svingte vi vekk fra skiløypa og fulgte scootersporet nedover mot elva.


Snart kommer våren og den magiske stemningen med snøtunge trær forsvinner.


Malin, Tessy og Lady


I dag tidlig var det 20 kalde grader, men litt utpå dagen og i sola så var det nesten varmegrader.


Sporet vi fulgte stoppet i elva, så da var det bare å snu for å gå tilbake samme veien som vi kom.


Jeg sto og solet meg litt midt på elva mens hundene sjekket ut nærområdet.


MMMMMMMMMMMMMM nydelig vær å sole seg i ...


Bare å nyte at våren nærmer seg med raske skritt.


Blææææ


Appelsiner må man ha med på tur.


Når en kommer hjem er det ikke noen grunn til å hoppe ut av bilen, da er det godt å sole seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...