lørdag 23. februar 2013

Min første skikkelige utstilling...


Lader opp til jeg skal inn i ringen, men det var ikke Rita Kadike-Skadina som dømte. Mamsen fikk mail i går kveld om at Frank Christiansen heller skulle dømme, da Rita skulle dømme på Verdensutstillingen og kunne ikke dømme i dag. Makan altså, for han var en skikkelig tosk. Han forventet faktisk at jeg skulle være fult utviklet og helt ferdig. Helt voksen altså! Ha jeg er da ikke så gammel!  Mamsen trøstet meg da og sa at enkelte dommere trodde at alle valper var født med utseende til en 5 åring. Dumme mannen! 


Siden Lady skulle i ringen på morgnen så måtte jeg vente ganske lenge og sove mange dubber, men jeg var ganske sliten når jeg skulle inn i ringen. Så full fres ble det liksom ikke, men neste gang da skal jeg spurte i vei altså!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...